Πιο κάτω είναι μερικά συμπτώματα που ενδέχεται να συναντήσετε κυρίως κατά την διάρκεια των πρώτων ημερών της διακοπής του καπνίσματος. Μάθετε γιατί συμβαίνει και ποιός είναι ο σωστός τρόπος αντιμετώπισης.

ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ
Έντονη επιθυμία για κάπνισμα Ο εγκέφαλός σας αναζητά τη δόση της νικοτίνης Η ακατανίκητη επιθυμία είναι πιο έντονη τις πρώτες ημέρες καθώς όμως περνούν οι εβδομάδες, μειώνεται. Δείτε τρόπους αντιμετώπισης*
Βήχας, ξηροστομία Οι πνεύμονές σας καθαρίζουν από την πίσσα Τα συμπτώματα υποχωρούν αρκετά γρήγορα. Τα ζεστά ροφήματα μπορούν να βοηθήσουν
Πείνα Ο μεταβολισμός σας αλλάζει και τα φαγητά έχουν καλύτερη γεύση μόλις κόψετε το κάπνισμα Τρώτε φρούτα και λαχανικά, μασάτε τσίχλα και πίνετε πολύ νερό
Δυσκοιλιότητα ή διάρροια Εντάσσονται στο πλαίσιο της διαδικασίας επιστροφής του οργανισμού σας στα φυσιολογικά επίπεδα, οι οποίες θα ρυθμιστούν Όπως παραπάνω – φρούτα, λαχανικά και άφθονο νερό
Δυσκολίες ύπνου Προκύπτουν εξαιτίας της αποβολής της νικοτίνης από τον οργανισμό σας Δεν θα διαρκέσουν περισσότερο από δύο ή τρεις εβδομάδες. Μειώστε τον καφέ και το τσάι και προσπαθήστε να εισπνέετε περισσότερο καθαρό αέρα και να ασκείστε
Ζάλη Στον εγκέφαλό σας φτάνει περισσότερο οξυγόνο αντί του μονοξειδίου του άνθρακα Θα υποχωρήσει μετά από μερικές ημέρες
Κυκλοθυμία, οξυθυμία, περιορισμένη συγκέντρωση Πρόκειται για συμπτώματα στέρησης νικοτίνης τα οποία θα υποχωρήσουν Προειδοποιήστε την οικογένεια και τους φίλους σας και ζητήστε υποστήριξη.

*Τρόποι αντιμετώπισης

  • Βρείτε μια ασχολία.
  • Σκεφτείτε κάτι άλλο.
  • Πάρτε μερικές αργές, βαθιές αναπνοές.
  • Κάντε μια βόλτα ή απλώς πηγαίνετε σε άλλο δωμάτιο.
  • Πιείτε ένα ποτήρι νερό.
  • Μιλήστε σε έναν φίλο για το συγκεκριμένο θέμα.
  • Ανατρέξτε στη λίστα με τους λόγους για να κόψετε το κάπνισμα.
  • Δοκιμάστε ορισμένα υποκατάστατα προϊόντα νικοτίνης.
Print Friendly, PDF & Email